20 Mayıs 2017 Cumartesi

Yaratık: Covenant

Selam herkese!
Bugün ilk defa film yorumu giriyorum. Heyecanlıyım :D
Bahsedeceğim film Yaratık: Covenant olacak.

Öncelikle filmin konusu:
Koloni gemisi Covenant’ın mürettebatı galaksinin oldukça uzak bir köşesinde, bir gezegene bağlı keşfedilmemiş cennet olarak varsaydıkları bölgenin aslında karanlık ve çok tehlikeli bir yer olduğunu anlarlar. Buradan kaçışın bir yolunu bulmalıdırlar. Gezegendeki yegane canlı lanetli Prometheus'un keşfinden sonra hayatta kalan 'sentetik' David’dir...
(www.beyazperde.com'dan aldım.)

18 Mayıs'ta filme gittik. Aslında bu filme gitmeden önce izlemem gereken 1 film olduğunu zannediyordum ama izlemem gereken 5 film varmış. Gece 01.00 sularında 5 filmi art arda izlemem imkansızdı sabah kalkıp okula gideceğimi düşünürsek.. Bu yüzden hiçbir filmini izlemedim sadece hakkında bilgi sahibiydim. Ertesi gün Ece'yle sohbet ederken, bir video izlediğini, önceki filmleri izlemeyen birinin bile filmi anlayacağını söyledi. Bunun üzerine 9 kişi filme girdik.


Filmi izlerken bazen sıkılsam da genel olarak iyiydi.
Bazı sahnelerin gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Bence bu benim bu tür filmlerde hemen sonucu almak istememle alakalı. Filmin sonunu tahmin etmiştim o yüzden o da çok sürpriz olmadı. :/
Bu kadar gömdükten sonra iyi yorumlarımı da yapayım. :D  Film gerçekten yaşatmak istediği gerilimi yaşattı.. Öyle sahneler vardı ki yanımda oturan arkadaşımın kulağını tırnakladığımı hatırlıyorum..........
Dediğim gibi benim için genel olarak iyi bir filmdi.

Her ne kadar sonuncu filmini ilk filmi gibi izlemiş olsam da, kesinlikle önceki filmlerini de izleyeceğim.
Bu filme gitmek istiyorsanız ve önceki filmleri izlemediyseniz bence sorun yok izleyebilirsiniz gayet anlaşılıyordu.
 (Birazcık büyük konuştum ama önceki filmleri izledikten sonra burayı güncellerim :D )



Film bitti, eve geldik. Kitapyurdu'nda gezinirken kitabına rastladım. Filmden uyarlama bir kitapmış. Daha önce filmden uyarlanan bir kitap okumadım o yüzden almayı çok istiyorum.


Okuyan varsa görüşlerini benimle paylaşabilir mi?



Okuduğunuz için, vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkürler. :)
Yeni yazıda görüşürüz!
(Bu da çok kısa bir yazı oldu sanki. Bir türlü dengeyi bulamamak :'D )

|Beste|





Tüm bunlar yeni bir hayat için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder